Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів провадиться за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів провадиться за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Відповідно до ЗУ " Про захист прав споживачів " , покупець має право обміняти чи повернути товар назад у магазин у період 14 днів. Є 2 випадки повернення або обміну: товарів з нестачею (неналежної якості) та товари належної якості, які з якихось причин не підійшли покупцю.
Для оформлення необхідно зв'язатися з нами за телефоном +380635882140 та запросити оформлення. Менеджер підкаже, як надіслати товар до нас, і попросить у вас номер картки банку у разі повернення. Якщо несправність підтвердилася, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар.
Процес зазвичай займає до 3 робочих днів, ми отримуємо товар, надсилаємо інший на обмін або повертаємо кошти на картку. У такому разі зворотну доставку ми сплачуємо.
Умови повернення:
товар не був вжитий та не має слідів використання споживачем:
- подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Процедура повернення:
Вам необхідно зв'язатися з менеджером Інтернет-магазину та повідомити його про те, що маєте намір повернути (обміняти) товар. При цьому необхідно буде надати менеджеру таку інформацію: дата покупки товару, причина повернення, адреса та контактні номери телефонів.
Повернути товар Ви можете у відділенні філії, з якої здійснювалась доставка. Якщо товар доставлявся перевізником "Нова пошта" в цьому випадку Вам необхідно відправити товар "Новою Поштою" на відділення , вартість зворотньої доставки сплачує покупець.
ДАНІ ДЛЯ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ:
Сердюк Віталій
с.Крюківщина, Київська область
Нова Пошта №2
+38-063-588-21-40
Попередньо обов'язково зателефонувати